.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرونده مسن ورسوبی در سازمان قضایی مازندران نداریم
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با تاکید بر اجرایی شدن سند تحول قضایی گفت: هیچ پرونده مسن ورسوبی در این سازمان وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان عصر یکشنبه در دیدار قضات وکارکنان با رئیس قوه قضائیه اظهار داشت: عدم تناسب بین نیروهای موجود باماموریت ها و کمبود نیروهای متخصص در حوزه ثبت از جمله مشکلات است.

 

وی کمبود خودروهای مناسب برای انجام مأموریت‌های بازرسی را از دیگر مشکلات بیان کرد و گفت: ۱۱ واحد از ساختمانی اداره ثبت در استان مازندران در واحدهای استیجاری نه چندان مناسب مستقر هستند.

 

وی به مشکلات موجود در پزشکی قانونی استان اشاره کرد و بر لزوم حل مالکیت بین اداره کل ثبت وپزشکی قانونی برای حل مشکل ساختمان اداری ساری را ضروری دانست و گفت: این ساختمان در سال ۵۴ توسط پزشکی قانونی طراحی و اجرا شده است.

 

حجت الاسلام پورخاقان تأمین تجهیزات لازم آزمایشگاهی پزشکی قانونی را لازم دانست و گفت: در اداره کل زندان‌ها به رغم اجرای سیاست حبس زدایی، متأسفانه جمعیت زندانیان استان دوبرابر ظرفیت قانونی فضای موجود است از این رو توسعه مضاعف فضای موجود لازم است.

 

وی تأمین اعتبار لازم برای احداث ساختمان بهداری وایزوله در ساری، خرید دیزل ژنراتور برق اضطراری برای زندان‌های نور ونوشهر را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کرد.

 

وی با اشاره به تاکید برپیشگیری از وقوع جرم گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی میزان ورودی پرونده‌ها ۲۰ درصد به دادسرا و ۲۶ درصد به دادگاه‌ها کاهش یافته است.

 

حجت الاسلام پورخاقان یادآور شد: سازمان قضائی فاقد پرونده مسن و رسوبی در دادسرا و دادگاه است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.